Image

Breakfast rules

Tim & Henk

Tim & Henk

4 thoughts on “Breakfast rules

    • Lief! Ik geniet van je compliment, Alexa 🙂 Je kan het doodles noemen… Het zijn mijn kinderlijke dromen die ik nooit wil verliezen 🙂 Ik heb een kijkje genomen op je blog. En heb mezelf beloofd om je verhalen te volgen. Ze zijn zo echt, dapper en hebben soms een grappige insteek (waar ik van hou). Je bent een sterke vrouw/mama, dat kan ik lezen!

  1. Wat voor regels
    stelt wie aan wie
    tijdens het ontbijt?
    Netjes eten
    met een vorkje prikken
    Boterham met kaas
    niet hikken
    Of is het zo
    dat je zo
    dat ontbijten
    het belangrijkst is!
    ( rules!)

Leave a Reply

